(0362) 460-560 - автосалон

 

(050) 375-10-38 - сервіс-центр

email: citroen@rivne.com, citroen.service@rivne.com

Записатись на тест-драйв

Будь в курсі

Останні новини

КОМФОРТ - ЦЕ НОВИЙ ДРАЙВ С4 CACTUS!

03.02.2019

КОМФОРТ - ЦЕ НОВИЙ ДРАЙВ!   Зустрічайте в Україні Новий CITROЁN C4 Cactus Хетчбек!…

Сезон комфорту від Сitroёn

02.02.2019

Сезон комфорту від Сitroёn   CITROЁN запускає розпродаж автомобілів, знижуючи…

Супер пропозиція на Новий CITROЁN C3 AIRCROSS!

01.02.2019

Супер пропозиція на Новий CITROЁN C3 AIRCROSS!   Новий CITROЁN C3 AIRCROSS помітно виділяється…

Єдина ціна планового технічного обслуговування автомобілів Citroën

01.02.2019

Єдина ціна планового технічного обслуговування повертається!   Вартість…

Технічна допомога лінії DS

Головна » Технічна допомога лінії DS

ПРОГРАМА НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ДОРОЗІ 044 590 57 57

 

Отримувач послуг: ВЛАСНИКИ АВТОМОБІЛІВ CITROEN DS3, DS4, DS5

 

1. Відповідно до цієї Програми, власник автомобіля Citroen DS (тут і далі - Одержувач послуг), що надаються CITROEN ASSISTANCE (Послуги CITROEN ASSISTANCE) - фізична або юридична особа, яка придбала для особистих потреб новий автомобіль CITROEN на території України за участю «Сітроен Україна », а також в деяких випадках пасажири, що знаходяться в даному автомобілі. Одержувачем також може бути будь-яка особа, що має офіційне право на управління автомобілем CITROEN.

 

2. Послуги CITROEN ASSISTANCE поширюються тільки на автомобілі CITROEN:
- Вагою до 3,5 тонн і кількість місць в яких, включаючи водія, не перевищує 7;
- Із зареєстрованими і оформленими належним чином документами.

 

3. CITROEN ASSISTANCE не надає послуги:

- Для автомобілів, власники яких займаються перевезенням людей та вантажів на комерційних умовах (таксі, автомобілі прокатних кампаній, автомобілі швидкої допомоги і т.д.);
- Для автомобілів з ушкодженнями, що виникли в результаті:
• дорожньо - транспортної пригоди;
• пожежі (за винятком випадків внутрішнього походження);
• пошкодження вітрового скла;
• проколу одного або декількох коліс;
• використання неналежного палива;
• втрати ключів або закриття їх в автомобілі;
• протиправних дій з боку третіх осіб;
• військових дій;
• стихійного лиха;
• участі в спортивних автомобільних змаганнях або інших змаганнях, як на професійній основі, так і в якості любителя;
• участі в будь-яких об заклад;
• встановлення аксесуарів, що не схвалені заводом-виробником.

 

4. CITROEN ASSISTANCE надає Одержувачу наступні послуги CITROEN ASSISTANCE:

4.1 Допомога буде надана на місці якщо розряджена акумуляторна батарея
У разі розрядки акумулятора Одержувачу буде організований виїзд служби технічної допомоги, фахівці якої допоможуть запустити двигун від стороннього джерела живлення. Після вдалого запуску двигуна фахівцями служби технічної допомоги, Одержувачу буде надана усна рекомендація щодо негайного звернення до сервісного центру CITROEN для вирішення проблеми.

 

4.2 Евакуація автомобіля до найближчої сертифікованої сервісної станції CITROEN (включаючи водія і пасажирів)
У випадку якщо автомобіль Одержувача не має можливості пересуватися самостійно в результаті поломки, йому буде організована безкоштовна евакуація до найближчої сервісної станції CITROEN, де буде надана необхідна технічна допомога. Евакуація включає в себе:
- Прибуття на місце спецтехніки і фахівців для транспортування
- Підйом та завантаження несправного транспортного засобу на евакуатор
- Безпосередньо транспортування
- Розвантаження несправного транспортного засобу.

Примітка: В разі потреби пасажирам, що перебувають в автомобілі, буде організоване транспортування з місця поломки до сертифікованої сервісної станції CITROEN.

 

4.3 Транспортування несправного транспортного засобу до найближчої сервісної станції CITROEN.
4.3.1 У випадку якщо автомобіль Одержувача був евакуйований з місця поломки, згідно з пунктом 4.2 даної програми, і автомобіль не вдалося розмістити в сервісному центрі безпосередньо після поломки, CITROEN ASSISTANCE організує й оплатить транспортування аварійного транспортного засобу Одержувача від місця тимчасового зберігання до найближчої сервісної станції CITROEN.

4.3.2 У разі повторного звернення з проблемою згідно з пунктом 4.1 протягом 3-х місяців, Одержувачу буде надана послуга по евакуації автомобіля до найближчої сервісної станції CITROEN.

 

4.4 Проживання в готелі
Ця послуга надається за умови, якщо відстань від місця ремонту до місця проживання Одержувача перевищує 100 км.

У разі, якщо автомобіль був евакуйований з місця поломки, і немає можливості його відремонтувати протягом 1 доби після з'ясування спеціалістами сертифікованої сервісної станції CITROEN причин технічної несправності (сервісна станція протягом 2-х годин після доставки автомобіля зобов'язана визначити причину несправності та надати інформацію CITROEN ASSISTANCE про терміни виконання ремонту), CITROEN ASSISTANCE оплачує перебування готелі осіб, які подорожують в автомобілі з розрахунку:
- Для міст> = 1 млн. Жителів
одномісний номер - макс. 400 грн. на добу (без ПДВ)
двомісний номер - макс. 600 грн. на добу (без ПДВ)

- Для міст <1 млн. Жителів
одномісний номер - макс. 300 грн. на добу (без ПДВ)
двомісний номер - макс.400 грн. на добу (без ПДВ)

але не більше ніж на 3 доби (перші добу оплачується для всіх осіб, які подорожують в автомобілі, наступні - тільки для водія).

Примітка: у разі вибору даної послуги Одержувач втрачає право на послуги 4.5, 4.6, 4.7. Послуга надається за межами 100 км від місця постійного проживання Одержувача.

 

4.5 Репатріація до місця постійного проживання в Україні або продовження поїздки
CITROEN ASSISTANCE оплачує витрати по поверненню осіб, які подорожують в автомобілі, до місця їх проживання або місця призначення під:

- Таксі (в межах загального ліміту 400 грн.) (Без ПДВ)
- Автобусі (якщо відстань від місця ремонту до місця проживання не перевищує 100 км);
- Потязі (проїзд у купейному вагоні поїзда) (якщо відстань від місця ремонту до місця проживання перевищує 100 км)
- Авіапереліт в разі, коли проїзд поїздом перевищує 8 годин (авіаквиток економ-класу).

Примітка: у разі вибору даної послуги Одержувач втрачає право на послуги 4.4, 4.7

 

4.6 Повернення Одержувача до місця ремонту автомобіля
CITROEN ASSISTANCE оплачує поїздку на:

- Таксі (в межах загального ліміту 400 грн.) (Без ПДВ)
- Автобусі (якщо відстань від місця ремонту до місця проживання або пункту призначення не перевищує 100 км);
- Потязі (проїзд у купейному вагоні) (якщо відстань від місця ремонту до місця проживання або пункту перевищує 100 км)

- Або авіапереліт в разі, коли проїзд поїздом перевищує 8 годин (авіаквиток економ-класу).
Примітка: Дана послуга надається тільки водієві автомобіля. У разі вибору даної послуги, Одержувач втрачає право на послуги 4.4 та 4.7.

 

4.7 Підмінний автомобіль
У разі, коли автомобіль Одержувача очікує ремонту на сервісі внаслідок поломки, і його немає можливості відремонтувати протягом 1 доби після з'ясування спеціалістами сертифікованої сервісної станції CITROEN причин технічної несправності (сервісна станція протягом 2-х годин після доставки автомобіля зобов'язана визначити причину несправності та надати інформацію CITROEN ASSISTANCE про терміни виконання ремонту), Одержувач може скористатися послугою надання підмінного автомобіля терміном не більше 4 календарних днів за рахунок CITROEN ASSISTANCE.
В цьому випадку Одержувач повинен надати заставу за надання підмінного автомобіля в розмірі 240 доларів США, у гривневому еквіваленті згідно курсу обміну, встановленим НБУ на дату надання застави. Зазначена сума застави підлягає поверненню Одержувачу в момент повернення підмінного автомобіля.
Примітка: У разі вибору даної послуги Одержувач втрачає право на послуги п.4.4, 4.5,4.6.


5. Додаткові послуги, що стосуються виключно автомобілів CITROEN DS3, DS4, DS5:
На додаток до ПРОГРАМІ НАДАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ДОПОМОГИ НА ДОРОЗІ, зазначених в статті 4 цієї Програми, АВТОМОБІЛІ CITROEN DS3, DS4, DS5 мають право на отримання додаткових послуг при настанні таких випадків:

5.1 Прокол колеса
У разі, коли прокололося колесо, Одержувачу буде організований виїзд служби технічної допомоги, фахівці якої допоможуть відремонтувати або замінити колесо.

Примітка: оплата нового колеса (у разі заміни) здійснюється за рахунок одержувача.

 

5.2 Раптово закінчилося паливо
У разі, коли раптово закінчилося паливо, Одержувачу буде доставлено паливо до місця зупинки автомобіля.
Примітка: оплата палива здійснюється за рахунок одержувача

 

6. Подача евакуатора або служби технічної допомоги в межах України або за її межами
Здійснюється в максимально короткий термін з моменту надходження звернення і залежить від погодних умов, щільності автомобільного руху в населеному пункті, наявності інфраструктури і т.д ..
Термін подачі евакуатора в межах України не повинен перевищувати:
- 1,5 години - в межах обласних центрів;
- 3,5 години - між обласними центрами;

 

7. У разі виникнення несправності автомобіля за межами України згідно територіального охоплення, передбаченого пунктом 3.2.2 Генеральної Угоди *, застосовуються такі тарифи:

- Фіксовані внутрішні витрати відповідно до Додатку 2, пункт 4 Генеральної Угоди * - оплачуються відповідно до тарифів, передбаченими Додатком 2, пункт 4 Генеральної Угоди *;
- Фіксовані зовнішні витрати згідно Додатку 2, пункт 4 Генеральної Угоди * - сплачуються за наступним принципом: тариф для України х 1,5 (максимум);

- Проживання в готелі:
одномісний номер -100 євро на добу (максимум) (без ПДВ)
двомісний номер - 150 Євро на добу (максимум) (без ПДВ)

- Послуги, передбачені пунктом 4.5. - 4.6. цієї Програми - сплачуються за наступним принципом: тариф для України х 1,5 (максимум)

 

8. Ні в якому разі Одержувач не повинен платити (вносити завдаток і т.д.) за послуги проїзду, проживання у готелі, а також інші послуги, передбачені Програмою (крім надання підмінного автомобіля, як передбачено в пункті 4.7. Цієї Програми). Всі такі послуги оплачуються CITROEN ASSISTANCE самостійно без залучення клієнта.
Послуги надаються безкоштовно для одержувача в будь-якій точці України або іншій країні відповідно до Територіальним охопленням, передбаченим пунктом 3.2.2 Генеральної Угоди *.


Посилання в документі:
* Генеральна Угода - Угода між «Сітроен Україна» і компанією-провайдером послуг CITROEN ASSISTANCE
«Сітроен Україна» залишає за собою право внесення змін в дану Програму послуг.

© 2014 MTB. Всі права захищені.

Ми в соціальних мережах:

Кодинг від студії:
«Div-Art»